Powered By Blogger

Monday, September 22, 2008

Nearing SYAWAL..!!

dah dua tahun raye macam takde pape jerk..
kosong.. dan akan terus rasa kosong sampai biler2..
dengar lagu raya pun sedih, tapi apa nak wat mcm mana, kena menyamar hepy go lucky ar.. nasib baik lagu raya skang nih rancak2 gak.. huhu.

raya nih patutnye hari begumbira kankan.. tapi tak bemakna hari raya tanpa keluarga... memang rasa macam ape jerr.. kalo leh aku taknak lalui hari raya nih, tapi dah ada dalam kelender kan, nak wat macam mana.. huhu.. layankan ajer..
paling aku sedih dan tak tahan time pi kubur nanti.. kena tahan nangis, kena cover2 dari adik2.. susah o0o0 nak tahan nangis.. tapi sebagai abang yang sulong, kena ar jadi kuat, sekuat yang leh.. kalo aku nangis, adik2 aku sure sampai kat umah pun tak henti2 nangisnyer.. tu yang aku taknak tengok tuh.. isk.. elakkan..

so bagi aku raya semenjak dua menjak nih, menyebabkan aku banyak belakon, aku tak jadi diri sendiri.. HIPOKRIT + KONKRIT.. tuh yang aku agak fruss tuh.. tapi aper nak wat kan.. kita kat dunia nih pun macam pelakun gak, semua skrip2 nye tuhan dah tetapkan, kita nih sebagai pelaksana atau pelengkap cerita jerk... aku pecaya, setiap apa yang TUHAN wat kat aku nih ada kebaikannya walau pun aku masih tak nampak lagi.. TUHAN tu sayang kat aku, sayang kat adik2 aku, semua ar..

aku harap aku akan jadi pelakun yang terbaik walaupun sebenarnyer aku nih tak mampu,
i will try...and try..
dan aku harap lepas nih aku akan dapat skrip2 yang baik2 jerk dari TUHAN, skrip2 yang akan wat hidup aku lebih bererti dan bemakna kepada aku dan semua org..
LOVE YOU ALL.......
OH.. GOD, PLEASE BLESS ME..!!

1 comment:

ItsMe said...

Assalamualaikum,sy sebagai pembaca awk nyer catatan sngt kagum dengam acting awk yer tu,,moga awk tabah dalam menghdapi setia dugaan yang datang..